Ticker

6/recent/ticker-posts

Ramli Sarip Live In Tawau

Kemaskini yang agak lambat rasanya. Dan sebelum itu, tidak terlambat untuk kami katakan selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak untuk warga Tawau sekalian alam tidak kira dimana anda berada. Ok, kepada yang sempat menghadiri acara Juara Rakyat UMNO Tawau pada 30 Julai lepas di dataran MPT, pasti tidak boleh lupa dengan Ramli Sarip. Iya, papa rock kita datang ke Tawau untuk membuat persembahan dihadapan Ketua Menteri Sabah, Barisan VIP dan ribuan penduduk Tawau yang hadir pada malam itu.

Kami juga sempat merakam persembahan satu lagu pada malam itu, Tapi atas alasan internet slow, kami tidak upload dulu. ehehehe.



Tidak keterlaluan kalau kami katakan persembahan malam itu memang awesome gila. Ramli Sarip memberikan satu persembahan yang sangat mantap. Paling meletup apabila lagu Kamelia, menjadi lagu penutup persembahan beliau pada malam itu membuatkan penonton yang ada pada malam itu menyanyikan lagu tersebut bersama-sama.

Persembahan malam itu juga diserikan dengan 2 orang lagi artis iaitu seorang artis tempatan yang kami tidak berapa ingat namanya dan Salma, Juara Mentor 5 manakala pengacara yang berjaya membuatkan kami ROFL ialah si ampal.

P.s : Dengar khabar bulan 10 ni ada konsert lagenda rock di Tawau. Excited.

Post a Comment

0 Comments